
Arculattervezés
Az arculat (brand identity) nem csak egy logó – hanem a vállalkozásod vizuális DNS-e, ami minden kommunikációs csatornán egyformán felismerhetővé tesz. Ez magában foglalja:
– A logót és annak használati szabályait
– A színsémát és hangulatot
– A tipográfiát (betűtípusok)
– A vizualitás stílusát (fotók, illusztrációk, grafika)
– A nyomtatott és digitális anyagok dizájnját
Miért válassza az arculattervezésemet?
– Felismerhetőség – A vevők azonnal megjegyzik a márkádat
– Professzionalizmus – Növeli a bizalmat a vállalkozásod iránt
– Idő- és költségtakarékosság – Minden anyagod egy stílusban készül, nincs fejfájás
– Versenyelőny – Kiemelkedsz a “sablonos” konkurenciából
Mit tartalmaz a csomag?
– Logó + alternatív változatok (fekete-fehér, monokróm, vízszintes/függőleges elrendezés)
– Színpaletta – 3-5 fő szín (pl. főszín, kiemelő szín, semleges színek)
– Betűtípusok – 2-3 harmonizáló font (címsorokhoz, szöveghez, dekorációhoz)
– Minta alkalmazások – Hogyan néz ki a logó élőben (pl. névjegykártyán, weboldalon, táblán)
– Névjegykártya design – Print és digitális verzió
– Social media kit – Profilkép, fejléc, poszt sablonok
– Levélpapír & email aláírás – Professzionális kommunikáció
– Presentáció sablon – PowerPoint/Canva sablon a cég anyagaihoz
Kiknek ajánlom a csomagot?
Új vállalkozók
– Akik még nincsenek jelen piacon, és egyből profi megjelenést szeretnének
– Pl.: induló kávézók, online vállalkozók, szolgáltatók
Rebrandingre vágyó cégek
– Akiknek elavult vagy inkonzisztens a megjelenésük
– Pl.: hagyományos cégek, akik modernizálódni szeretnének
Marketingesen tudatos vállalkozások
– Akik egységes megjelenést szeretnének minden platformon
– Pl.: e-kereskedők, influenszerek, szakemberek
– Versenyelőnyt szeretnél – Emlékezetesebb legyel, mint a konkurenciád
Miért éri meg?
– Felismerhetőség – A vevők azonnal megjegyzik a márkádat
– Professzionalizmus – Növeli a bizalmat a vállalkozásod iránt
– Idő- és költségtakarékosság – Minden anyagod egy stílusban készül, nincs fejfájás
– Versenyelőny – Kiemelkedsz a “sablonos” konkurenciából